In opdracht van Moes & Co, 2024.
Ik kreeg de kans om voor theatervereniging Moes&Co het logo te ontwerpen. Opgericht door 3 vrouwen, brengt Moes&Co met eigenzinnige toneelstukken diverse levensfacetten naar voren, altijd met de vrouw in de hoofdrol. Van sportieve dames die dromen over de toekomst tot oude vriendinnen die terugblikken op hun leven samen.
Het logo toont een speelse combinatie van de letters M en C. De C eindigt met 2 aanhalingstekens als subtiele verwijzing naar toneelspelen, waar alles draait om het vertellen van een verhaal.
De kleuren voegen een speels karakter toe: roze staat voor zorgzaamheid en vrouwelijkheid, terwijl oranje vrolijkheid, warmte, energie en vriendschap symboliseert.


Met trots presenteert theatergroep Moes & Co haar voorstelling ‘De Fanclub’.
4 vrouwen bundelen hun krachten om Heino’s fanclubdag te organiseren na jaren van stilte. Nu blijkt het organiseren van een fanclubdag voor een Duitse schlagerzanger toch niet zo gemakkelijk als de dames voor ogen hadden…
Ik kreeg de eer om de poster te ontwerpen voor deze komische voorstelling. Op de poster is Heino zelf te zien in zijn gloriejaren.
