Het Creatief Doeboek voor Koppels

In samenwerking met Seksuologen Met Twee en in opdracht van Uitgeverij Mus, 2024. Voor Het Creatief Doeboek voor Koppels, uitgegeven door Uitgeverij Mus en in samenwerking met Seksuologen Met Twee, mocht ik de illustraties verzorgen. Dit boek daagt koppels uit om op een speelse manier het gesprek aan te gaan over hun relatie, met thema’s […]
Lus Health Brandingstraject

In dienst van RDM Design, 2024. Voor Lus Health heb ik het logo en de visuele identiteit ontworpen, waarbij de kernwaarden van het merk – duurzaamheid, natuur en gezondheid – centraal staan. In het logo is een blad verwerkt om het plantaardige en milieuvriendelijke karakter van Lus Health te benadrukken. De gekozen kleuren zijn warme, […]
Strikt Brandingstraject

In opdracht van Strikt, 2023. Voor Strikt mocht ik werken aan een complete rebranding, waarbij ik het verhaal en de visie van Sam, de eigenaar van Strikt, op een visuele manier heb vertaald naar een nieuwe identiteit. Het uitgangspunt van de rebranding werd Connecting the dots: het verbinden van 3 werelden, namelijk: Strikt, bedrijven die […]
Footprints Festival

In opdracht van Tivoli Vredenburg, 2024 – 2025. Voor zowel de 2024- als de 2025-editie van het Footprints Festival mocht ik de vormgeving verzorgen in opdracht van Tivoli Vredenburg. Het festival neemt bezoekers mee op een muzikale reis. Van psychedelische en funky klanken tot groovy elektronische muziek: Footprints Festival biedt een podium aan talentvolle nationale […]
Zweven boven Schiedam

In opdracht van Utile Dulchi, 2024. Voor theatergroep Utile Dulci (UD) kreeg ik de opdracht om een poster en flyer te ontwerpen voor hun historische theaterwandeling Zweven Boven Schiedam. Deze bijzondere voorstelling neemt je mee door de rijke geschiedenis van Schiedam, waar verhalen van onheil en hoop elkaar kruisen. Van de barre omstandigheden van ‘Zwart […]
Pride 2023 bij Paradiso

In opdracht van Paradiso Amsterdam, 2023. Met trots presenteer ik de poster voor Pride 2023 bij Paradiso. Het thema van Pride 2023 is You Are Included, ongeacht wie je lief hebt. Paradiso vroeg aan mij of ik hier de illustratie voor wilde creëren. De posters werden door de stad Amsterdam verspreid, weergegeven op de grote […]
Moes & Co

In opdracht van Moes & Co, 2024. Ik kreeg de kans om voor theatervereniging Moes&Co het logo te ontwerpen. Opgericht door 3 vrouwen, brengt Moes&Co met eigenzinnige toneelstukken diverse levensfacetten naar voren, altijd met de vrouw in de hoofdrol. Van sportieve dames die dromen over de toekomst tot oude vriendinnen die terugblikken op hun leven […]
Thuisrestaurant Joris

In samenwerking met Thuisrestaurant Joris, 2023 – 2024. Voor Thuisrestaurant Joris had ik de eer om de volledige branding te verzorgen. Van het ontwerpen van een logo tot het creëren van stijlvolle menukaarten. Een bijzonder aspect was het seizoensgebonden karakter. Elk kwartaal ontwierp ik een nieuwe menukaart, geïnspireerd door de ingrediënten die op dat moment […]